dimarts, 25 d’abril del 2017

CONTE PREMIAT DE NA DOMINIKA DE TERCER CURS

LA SORPRESA DE BENVINGUDA

Fa molts d'anys que conten històries d'una part del món que mai no s'havia vist.

Però jo sí que l'he vista.

Perquè jo tenc un quadre que és màgic: la màgia que té és que si tu el toques molt a dins i entres molt de pics, el volcà s'enutjarà i explotarà. I si explota no existirà ni la màgia.

Així que jo, des de fa anys, no el toc ni hi entr.

Un dia de bon matí el volcà del quadre començà a treure fum.

Jo li deman a la meva mare:
- Com és que el volcà del quadre comença a treure fum?

I la meva mare em contesta:
- No ho sé... si vols podríem entrar i descobrir que és el que passa.

Jo no estava ben decidida però hi vaig entrar.

De seguida els animals es posaven contents, però m'estaven mirant amb uns ulls gegants i no sabia que passava.

Jo em pensava que els animals estaven hipnotitzats.

Jo li vaig demanar al rei de la sabana, el lleó:
- Què és el que passa?

I el rei em contestà:
- Ves al volcà i ho veuràs.

Jo, escoltant el rei, vaig anar al volcà i no vaig veure res de res, però de sobte veig a tots els animals davant meu, i em diuen:
- Benvinguda de nou!

I jo els contest:
- I això dels ulls, del volcà del fum, i tot això què és?
- Espera... això dels ulls són de mentida, això del volcà només era perquè venguessis, i tot això era la benvinguda.


Conte contat aqueix conte s'ha acabat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NOVA PÀGINA WEB CEIP MONTAURA

A partir d'aquest curs no utilitzarem aquest bloc ja que hem creat una nova pàgina web de l'escola. Hi podeu accedir clicant aquí !